Régióvezető és szervezetfejlesztési specialista

Állásajánlataink

Létesítmény-üzemeltetés területén tevékenykedő nemzetközi megbízónk számára keressük az új csapattagot Régióvezető és szervezetfejlesztési specialista munkakörbe.

Feladatok

  • Az integrált létesítménygazdálkodás felügyelete, vezetése, valamint a teljes szolgáltatás minőségének folyamatos monitorozása, koordinálása, fejlesztése

  • A takarítási (Soft FM), a karbantartási (Hard FM) szolgáltatás, illetve az őrzés-védelmi (Security) területen a teljesítmény felügyelete

  • A magyarországi leányvállalat szervezetfejlesztési folyamatainak teljes körű menedzselése

  • Az érintett területekkel kapcsolatos sikerkritikus problémák kezelése és megoldása

  • Az Ügyfelekkel, Megrendelőkkel, Stratégiai Partnerekkel való folyamatos kommunikáció

  • A területvezetők, telephelyvezetők folyamatos támogatása

  • A szolgáltatási minőség fejlődésének (folytonosság/megfelelőség) biztosítása a projekten belül

  • A rövid és hosszú távú működési tervek és költségvetések nyomon követéseoptimalizálására vonatkozó javaslatok megtétele

  • Az üzemeltetési, stratégiai, pénzügyi, fejlesztési célok elérésének támogatása

  • Javaslattétel leányvállalat funkcionális területein és szakterületein a folyamatok előmozdítása/fejlesztése érdekében

  • A személyzeti létszám felmérése, a munkavállalók teljesítményének,a pótlások tervezésében, a területvezetők és a telephelyvezetők képzési tervének összeállításában és toborzási folyamatokban való részvétel

  • kulcsfontosságú célok eléréséről, a szervezeten belüli tehetséggondozásról való gondoskodás

  • Az operatív, stratégiai, pénzügyi folyamatok ellenőrzése és amennyiben szükséges, módosítása,a szervezet üzleti követelményeinek változásaival összhangban

  • A leányvállalat teljesítményének folyamatos figyelemmel kísérése a szerződésben szereplő KPI-k vagy SLA-k alapján

  • Ügyfél-megbeszéléseken való részvételigény szerint a területvezetőkkel együtt

Elvárások

    • Mérnöki/Közgazdász felsőfokú végzettség

    • Minimum7-10 éves üzemeltetési tapasztalat (komplex kiszervezett ingatlan/létesítménykezelési megoldások fejlesztésében és kivitelezésében,multinacionális vállalati ügyfelek számára)

    • Minimum 5-7 éves szervezetfejlesztési tapasztalat

    • Kiváló kommunikációs és vezetői készségek

    • Erős ügyfélközpontú, jó megrendelőkapcsolat-kezelési és probléma megoldó tapasztalat

    • Folyékony magyar és angol nyelvtudás


    Előnyök

    • Német nyelvtudás

    Információk

    Munkavégzés helye:
    Budapest,'
    Jelentkezés:

    Kapcsolat

    Kapcsolattartó:
    Kovács Adrienne
    Telefon:
    +36 20 575 1977

    Egyéb adatok

    Pozíció azonosító:
    #2840
    Munka területe

    Jelentkezés az állásajánlatra
    „Az élet nem arról szól, hogy megtaláld magadat. Az élet arról szól, hogy megalkosd önmagad.”
    Ajánlatkérés

    Kérjen árajánlatot cége számára!

    Megtiszteltetésnek vesszük, ha kapcsolatba lép velünk az alábbi ajánlatkérő űrlapon!

    Fontos: az ajánlatkérés semmilyen kötelezettséget nem jelent az Ön számára!