Történetünk

Rólunk

Mi a legfontosabb különbség egy átlagosan teljesítő, és egy nagyszerű cég között?

Természetesen az, hogy utóbbit nagyszerű szakemberek alkotják!

Cégünket 2005-ben alapítottuk, a hazai autóipari cégek szakmai tőszomszédságában. Elsődleges vállalásunk e szegmens támogatása volt, mérnök munkatársak toborzásával, fejvadászatával.
A már akkor is kritikus mértékű mérnökhiány közepette úgy tudtunk rövid időn belül nagyon eredményessé válni, hogy a lehető legfókuszáltabban, célirányos módon végeztük a HR tanácsadást.

Ez azt jelentette, hogy az Aarenson Consulting működésének első 3 évében kizárólag a mérnökök felkutatására koncentrált. Munkánk eredményeként az első három beszállító között voltunk, akik a Hankook gyár kezdő létszámát biztosították. Célirányos munkavégzésünkkel nyertük el a Grundfos tatabányai K+F központjának építési lehetőségét is. Elsőként használtuk itthon a közösségi médiát (Iwiw) indirekt toborzási kampányokra, aminek köszönhetően

közel 10.000 mérnökkel kerültünk kapcsolatba.

A jelöltekre és az ügyfeleinkre pont úgy koncentrálunk, ahogyan mi is elvárnánk ezt.
Tudást, kapcsolatokat, lehetőséget biztosítunk ahhoz, hogy Ön azt vegye fel a csapatában, akit megálmodott.

2008-tól a munkaerőpiac egy olyan átalakuláson ment keresztül, amihez alkalmazkodnunk kellett. Informatika és a pénzügyi üzletágat építettünk, új toborzási csatornákat alkalmaztunk és innovatívabb, a személyeket középpontba helyező kiválasztási eszközöket működtettünk.

2009-ben léptünk ki nemzetközi piacra, hollandiai, németországi, angliai megrendelőink bizalmának köszönhetően.

2013-ban Pethő Anikó szakmai vezetőnk elnyerte a Példakép díjat, azaz az 50 legsikeresebb fiatal vállalkozók egyikévé választották. Az új kapcsolatoknak köszönhetően ebben az évben sok új, különleges és egyedi megbízást sikerült teljesítenünk. A gyógyszeripartól, a médiaszektoron át szinte mindennel találkoztunk, ahol a klasszikus fejvadászat volt az ideális módszer a jelölt elérésére. Ez az időszak sokkal inkább koncentrált a kulcsfontosságú munkakörökre, a vezetői és szakértői szintekre. Kiválasztási politikánk pedig a struktúrált interjúk helyett a viselkedés és érzelemalapú módszertant helyezte előtérbe.

2013 végén az Aarenson Consulting az elsők között hozott létre kifejezetten startup cégek számára komplex HR szolgáltatást. Részt vettünk számos startup versenyen és rendezvényen, majd

2014 tavaszán megrendeztünk az első hazai startup állásbörzét.

A rendezvény első alkalommal közel 1000 érdeklődőt vonzott, ami lehetővé tette az esemény folytatását és további támogatását a startup ökoszisztémának.

2014-re érett be az a hatékonyságunkat támogató szervezeti modellváltásunk, miszerint a projektekre expert munkatársakat dedikálunk, akik fix határidővel képesek dolgozni, függetlenül az irodai munkarendtől.

2016-ban továbbra is folymatosan igazodunk a változó igényekhez. 10 éves születésnapunkat megújúlt arculattal ünnepeltük. Kiléptünk az Európán túli piacokra is, valamint újabb, szakmailag kiemelkedő szintű munkatársakkal bővültünk.

Az elmúlt több mint egy évtizedben egy dolog nem változott csak: értéket képviselünk, mert értéket továbbítunk.

Bízzon bennünk, bízzon a közös sikereinkben!

„Amikor megismerkedünk valakivel, gyakran az első mondatokban elhangzik, ki mivel foglalkozik. A munka identitást teremt, és gyakran meghatározott társadalmi státuszt ad.”
Ajánlatkérés

Kérjen árajánlatot cége számára!

Megtiszteltetésnek vesszük, ha kapcsolatba lép velünk az alábbi ajánlatkérő űrlapon!

Fontos: az ajánlatkérés semmilyen kötelezettséget nem jelent az Ön számára!